שאלות נפוצות

הזמנות ותשלום

כל המוצרים באתר נמכרים בחנויות פיזיות ובשל אופי הפעילות המהיר לעיתים יש חוסר סנכרון בין המלאי בחנות למלאי באתר. בכדי למנוע חוסר נעימות אנחנו לא מחייבים את כרטיס האשראי עד לקבלת אישור ההזמנה מהחנות.

חשוב להבהיר, אנחנו עושים באתר שימוש בטכנולוגיית טוקניזציה (Tokenization) אשר מצפינה את פרטי כרטיס האשראי שלכם מול חברות האשראי. המשמעות היא שאיננו חשופים כלל לפרטי האשראי כדי לשמור על פרטיותכם ובטחונכם.

לפיכך איננו יכולים לחייב באיחור ועל כן מתבצעת פעולה שנקראת “תפיסת מסגרת” ברגע ביצוע העסקה על סכום העסקה. לאחר אישור החנות העסקה תמומש והסכום שנתפס ירד מחשבונכם. מכל סיבה שהיא חנות יכולה לסרב למימוש העסקה.

עבור כרטיסי קרדיט – העסקאות יופיעו כעסקאות ממתינות לאישור עד לרגע מימוש העסקה. במידה והעסקה לא מומשה בתום 48 שעות, מסגרת האשראי תשתחרר.

עבור כרטיסי דביט (Debit) – העסקאות יירדו מחשבונכם באופן מיידי ויועברו לחברת האשראי למשמורת עד למימוש העסקה. במידה והעסקה לא מומשה תוך 48 שעות הכספים יוחזרו חזרה לחשבונכם. לבירור משך הזמן עד לקבלת הכספים חזרה לחשבון יש לפנות לחברת האשראי שניפקה לכם את הכרטיס, למפעילת האתר או לחנויות אין יד ועניין בדבר.

איסוף עצמי ומשלוחים

כל המוצרים באתר נמכרים בחנויות פיזיות הממוקמות ברחבי תל אביב. יש הרבה מוצרים באתר ומוצרים שונים נמכרים בחנויות שונות.

כדי לבדוק איפה מוצר נמכר אפשר לבחור באחת משתי דרכים:

  1. פשוט ללחוץ על כפתור הניווט לחנות בעמוד המוצר המבוקש
  2. לגלגל קצת למטה בעמוד המוצר המבוקש ולחפש את לשונית “פרטי החנות” מתחת לפרטים על המוצר.

אנחנו והחנויות עושים את כל המאמצים כדי שהמידע באתר יהיה מעודכן, אך בשל אופי הפעילות המהירה המתקיימת בחנויות פיזיות לעיתים יש פערים בסנכרון המידע.

כדי להימנע מאי נעימות אנחנו ממליצים אחת מהאפשרויות הבאות:

  1. לבצע הזמנה של המוצר/ים ולבחור ב-“איסוף מהחנות” בחינם. כך אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילכם ונעדכן אתכם כשההזמנה מוכנה לאיסוף מהיר מהחנות. אין מה לדאוג, ניתן להחזיר/להחליף מוצרים בתוך החנות בלי בעיה.
  2. להתקשר לחנות ולוודא. הטלפון של החנות מופיע בלשונית “פרטי החנות” מתחת לפרטים על המוצר.

* אין במידע זה כדי לסתור את המחוייבויות שלנו במסגרת תנאי השימוש והרכישה באתר

בעיות בהזמנה

חלק מהחנויות שאנחנו עובדים איתן עדיין לא מאפשרות להזמין עם משלוח או שהן ביטלו את האפשרות באופן זמני. במקרה כזה ניתן להגיע לחנות עצמה ולרכוש שם.
במידה ותרצו לבדוק אם המוצר במלאי טרם הגעתכם אנחנו ממליצים לטלפן ישירות לחנות.

הטלפון של החנות מופיע תחת “פרטי החנות” בעמוד המוצר או לאחר לחיצה על כפתור “לחנות”.

רוב הסיכויים שאתם מנסים לבצע הזמנה של מוצרים מ-2 חנויות שונות או יותר. אנחנו גובים דמי משלוח מכל חנות בנפרד וניתן לבחור שיטת שילוח שונה לכל חנות.

בעמוד “סל הקניות” ניתן להוריד מוצרים ולאחד מכן לראות אם ניתן לבצע את כל ההזמנה מאותה חנות.

חשוב לדעת – במידה ונצליח לאחד לכם משלוח מחנויות קרובות, בהתאם לשיקול דעתנו, ייתכן ונבחר לגבות מכם רק עבור משלוח אחד.

זה לא המצב וישנה תקלה? פנו לשירות הלקוחות

מועדון הלקוחות Wibow Urban

התשובה היא כן. חברי מועדון הלקוחות Urban נהנים ממשלוחים מהיום להיום חינם ללא מינימום הזמנה ולא משנה מה הזמנתם.

שימו לב – שירות המשלוחים חינם לחברי Urban זמין באזור העיר תל אביב ע”פ מפת אזורי החלוקה המופיעה בלינק הזה.
בנוסף אין באמור בכדי לסתור את תנאי השימוש והרכישה באתר.

תמיד תוכלו להנות מההטבות והמבצעים השמרים לחברי מועדון Urban  אך שאינם קשורים למשלוחים.

במידה ואינכם גרים בתוך אזור החלוקה הזמין למשלוחים מהיום להיום חינם, תצטרכו לעשות שימוש בכתובת בתוך אזור החלוקה כדי להנות מהטבת המשלוחים.
דוגמה טובה היא אנשים שגרים מחוץ לאזור אך עובדים במקום שכתובתו נמצאת בתוך אזור החלוקה. במקרה כזה תוכלו להזמין את המשלוח למקום העבודה ובכך להנות גם מהמבצעים וגם מהמשלוחים חינם.