אנחנו משלחים

מזמינים היום

חברנו יחד עם Gett Delivery כדי לספק לכם את חווית הקנייה המושלמת, עם משלוחים שמגיעים לאיפה שתבחרו עוד באותו היום. לפעמים תוך מספר שעות!

משלוח אקספרס חינם בקניה מעל 1,000 ש"ח

איך אנחנו עושים את זה?

כל המוצרים באתר אלו מוצרים שמוכרות החנויות בסביבה שלכם. אנחנו מעודדים אתכם לבקר בחנות ולקנות שם. אם בכל זאת תרצו משלוח, אחד מהשליחים המהירים אשר נמצא קרוב לחנות יאסוף את ההזמנה ויצא ישר למיקום שתבחרו בלי פקקים ובלי עיקובים.

  • אנחנו מגבילים משלוחים לבערך 5 קילומטרים מהחנות כדי לחזק את העסקים המקומיים ולשמור על יעילות המשלוחים
  • כדי לקבל את המשלוח באותו היום עליכם להיות זמינים לתיאום הגעת השליח ולשים לב שאתם מזמינים בשעות הפעילות של החנות

איך יודעים מה מצב המשלוח?

נציגנו יתאמו עמך את שעת הגעת השליח מיד לאחר השלמת ההזמנה. מיד לאחר יציאת המשלוח מהחנות תקבלו עדכונים בהודעות SMS או באפליקציית Gett על מיקום השליח וזמן ההגעה הצפוי.

ואם אני לא זמין היום לקבל את המשלוח?

אין בעיה, כל עוד המשלוח מתבצע במהלך 2 ימי העסקים הבאים.

כמה זה עולה לי?

עלות המשלוח היא 25 ש”ח מכל חנות ממנה מזמינים. איסוף עצמי מהחנות ניתן ללא עלות. אנחנו עובדים יום וליל כדי לשפר את יעילות המשלוחים ולהוזיל עבורכם את המחירים ;ׂׂ)

בנתיים, קבלו משלוח חינם בקניה מעל 1,000 ש”ח באתר!

תנאים והגבלות

  • אנחנו עושים את כל המאמצים לספק את ההזמנה עוד באותו היום אך לא תמיד נצליח בשל זמינות מוצרים, שליחים חסימות כבישים ועוד מספר גורמים שאינם בשליטתנו. אנחנו מתחייבים בכל מצב לספק את המוצרים עד 2 ימי עסקים.
  • הזמנות שיתקבלו 2 שעות ופחות משעת סגירת החנות יסופקו ביום הבא (שעות פעילות החנות מופיעות בעמוד החנות).
  • אנחנו עובדים גם בשבת, אבל לא כל החנויות שעובדות איתנו, הזמנה מחוץ לשעות הפעילות של החנות תמומש ביום העסקים הבא בו החנות פתוחה.
  • מוצרים גדולים שלא נכנסים בארגז קטנוע אנחנו נשלח עם רכב מתאים. במידה ולא תימצא חניה בקרבת יעד המשלוח הנמען נדרש לרדת לקבל את המשלוח ברחוב בכדי למנוע שיבושי תנועה.
  • אתם נדרשים לספק לנו חלון זמנים של שעתיים במהלך היום כדי לקבל את המשלוח. במידה ולא תהיו זמינים בחלון הזמנים שנקבע תצטרכו לדאוג לקבלת ההזמנה בעצמכם. עלות המשלוח לא תוחזר לכם.

ניתן לעיין בתנאים המלאים ב-קישור זה

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון או בפורטל התמיכה