אם זה לא מתאים אפשר גם להחזיר

התחרטת? לא המידה הנכונה?
זה בסדר, גם החלפות והחזרות אפשר לעשות מהבית

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו מהשירות (למעט מוצרים מסוימים כמפורט בתנאי השימוש), עד 14 ימים מיום שהמוצר התקבל בכתובת הנמען, או מיום קבלת מסמך אישור ההזמנה, לפי המאוחר, ולקבל זיכוי כספי תמורת המוצר.

לחלק מהמוצרים יש תנאים מיוחדים המאפשרים גם מעל ל-14 ימים והמידע יופיע בעמוד המוצר.

בכל מקרה של פגם במוצר ו/או חוסר התאמה בין פרטי המוצר בהזמנה למוצר שהתקבל.
בכל מקרה אחר על ההזמנה לעמוד בתנאים הבאים:

  • מחיר המוצר גבוה מ-50 ש”ח
  • לא נעשה שימוש במוצר
  • המוצר מוחזר באריזתו המקורית והאריזה לא נפתחה
  • במידה והיו תוויות למוצר הן לא הוסרו

* לחנויות ולוויבו שמורה הזכות לחרוג מהגדרות אלו לטובת הלקוח על פי שיקול דעתן הבלעדי ובאישור פרטני

ברוב המקרים החנויות מחזירות את מלוא הסכום, אולם חשוב להכיר את זכויות החנויות:

אם ביטול ההזמנה איננו עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שהחנות מסרה לך לגביו, החנות תהיה רשאית לחייב אותך בדמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים, מסך ההזמנה.

עלות המשלוח תזוכה באופן מלא למעט אם תבחרו לשמור חלק מהמוצרים אצלכם.

זיכוי יעשה חזרה לאמצעי התשלום איתו שילמתם על ההזמנה. במידה ולא ניתן להחזיר את הכסף לאמצעי התשלום (כרטיסי דביט, כרטיסי דיירקט וכו’) הכסף יוחזר לחשבון הבנק האישי של המזמינ/ה, לאחר קבלה ואימות של הפרטים בשיחת טלפון עם נציג מטעמנו.

ניתן לבצע החלפה של מידה, צבע או כל סיבה אחרת ובלבד שלא נעשה שימוש במוצר והוא באריזתו המקורית ו/או עם תוויות המוצר המקוריות. במקרה של החלפה לא תוחזר עלות המשלוח גם אם ההחלפה בוצעה בחנות.

את ההחלפה ניתן לבצע בחנות ממנה נרכש המוצר ופרטיה מופיעים במייל אישור הזמנה או באמצעות שירות ההחלפות.

שירות ההחלפות 

זמין בערים הבאות בלבד – תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק

עלות השירות – 50 ש”ח

שירות ההחלפות עד הבית זמין באזור החלוקה מהיום להיום ומאפשר לכם לבצע החלפה בלי לזוז מהבית.

  1. מלאו את טופס בקשת ההחזר למטה
  2. ציינו בהערות כי אתם מעוניינים לבצע החלפה עם שירות ההחלפה עד הבית

כיצד מתבצעת ההחזרה?

עלות ההחזרה – 15 ש”ח

החזרת המוצר תתבצע באמצעות שירות Boxit על פי השלבים הבאים:

  1. שולחים טופס בקשת החזר המופיע מטה
  2. נציג מטעמנו יצור עימך קשר עד 2 ימי עסקים לבחירת נקודת החזרה של Boxit
  3. אורזים את המוצרים שרוצים להחזיר היטב כאילו אתם שולחים אותם לחו”ל דרך הדואר
  4. מדפיסים את תעודת המשלוח ששלחנו לכם למייל (אחרי שנבחרה נקודת Boxit) ומדביקים חזק על האריזה.
  5. הולכים לנקודת ה-Boxit שנבחרה ומבקשים מהם “להפקיד משלוח החזרה”
  6. לא יוצאים מהחנות לפני שראיתם בעיניים שהם סרקו את החבילה ושהכל נקלט בהצלחה (אחרת זה יכול בטעות להישכח בצד, מנסיון)
  7. ממתינים עד שהמוצר יגיע בחזרה לחנות לקבלת אישור על ההחזרה וקבלת הזיכוי

עלות ההחזרה – 35 ש”ח

החזרת המוצר תתבצע באמצעות איסוף של שליח מביתכם על פי השלבים הבאים:

  1. שולחים טופס בקשת החזר המופיע מטה
  2. נציג מטעמנו יצור עימך קשר עד 2 ימי עסקים לתיאום מועד האיסוף
  3. אורזים את המוצרים שרוצים להחזיר היטב כאילו אתם שולחים אותם לחו”ל דרך הדואר
  4. מדפיסים את תעודת המשלוח ששלחנו לכם למייל ומדביקים חזק על האריזה
  5. ממתינים בכתובת האיסוף במועד שנבחר עם האריזה מוכנה למשלוח עד לאיסוף על ידי שליח
  6. ממתינים עד שהמוצר יגיע בחזרה לחנות לקבלת אישור על ההחזרה וקבלת הזיכוי

במידה ותרצו לבצע את ההחזרה בעצמכם דרך שירות המשלוחים של הדואר ניתן לעשות זאת על ידי שליחה למרכז המיון שנמצא בכתובת:
וויבו קניון וירטואלי
דיזנגוף 50, תל אביב

שימו לב – כי איננו לוקחים אחריות על עיכובים, אובדנים ונזקים הנגרמים כתוצאה מהשירות הלקוי של דואר ישראל.

ניתן להחזיר את המוצרים ישירות לחנות ממנה נרכשו המוצרים. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לחנות עם המוצרים שתרצו להחזיר והוכחת קניה.

כתובות החנויות מופיעות במייל אישור הזמנה ויסופקו לכם דרך שירות הלקוחות במידת הצורך.

בקשת החזר להזמנה