אם זה לא מתאים

התחרטת? לא המידה הנכונה?

זה בסדר, גם החלפות והחזרות אפשר לעשות מהיום להיום

איך אנחנו עושים את זה?

פשוט מאוד, פנו לשירות הלקוחות והסבירו את הבעיה. אנחנו נדבר עם החנות ונתאם שליח שיבוא לאסוף מכם את הפריטים שתרצו להחזיר או להחליף.

  • השירות זמין רק בעיר תל אביב
  • עליכם להיות זמינים למשך שעתיים באותה כתובת עד להגעת השליח ולשים לב שזה בשעות הפעילות של החנות

כמה זמן יש לי להתחרט?

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו מהשירות (למעט מוצרים מסוימים כמפורט בתנאי השימוש), עד 14 ימים מיום שהמוצר התקבל בכתובת הנמען, או מיום קבלת מסמך אישור ההזמנה, לפי המאוחר, ולקבל זיכוי כספי תמורת המוצר.

חלק מהחנויות מאפשרות גם מעל ל-14 ימים, בדקו בעמוד החנות אם ישנם תנאים מיוחדים.

האם אקבל החזר מלא?

אם ביטול ההזמנה איננו עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שהחנות מסרה לך לגביו, החנות תהיה רשאית לחייב אותך בדמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.

אם ביצעת ביטול הזמנה לפני שהמוצר התקבל בכתובת הנמען, תהיה החנות רשאית לחייב אותך בתשלום דמי הביטול כאמור.

בכל מקרה את עלות המשלוח אנחנו מחזירים באופן מלא.

איך מחזירים?

שימו לב כי על פי החוק להגנת הצרכן באחריות הצרכן להחזיר את המוצרים לחנות. ניתן להגיע לחנות ממנה קניתם ולבצע את ההחזרה שם, בתיאום עם שירות הלקוחות של Wibow יוחזר הכסף על המשלוח.

שירות ההחזרות של Wibow

באמצעות שירות ההחזרות של Wibow ניתן לתאם שליח מהיום להיום שיחזיר את המוצרים לחנות בשבילכם. כל שעלייך לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות של Wibow בטלפון או בפורטל התמיכה.

עלות החזרה עם שליח – 30 ש”ח

האם אפשר להחליף?

גם החלפה ניתן לבצע בחנות עצמה אולם במקרה של החלפה לא יוחזר הכסף על המשלוח. במידה וקיים פער במחיר בין המוצר שנקנה בהזמנה הראשונה לבין המוצר אליו החלפתם תזוכו או תדרשו לשלם את גובה הפער ישירות מול החנות.

תנאי ההחלפה הם לשיקול דעתן הבלעדי של החנויות ול-Wibow אין צד או אמרה בנושא.

שירות ההחלפות של Wibow

באמצעות שירות ההחלפות של Wibow ניתן לתאם החלפה של המוצר במוצרים הנמכרים על ידי החנות באתר Wibow בלבד. במידה וההחלפה אושרה על ידי החנות ניתן לתאם שליח מהיום להיום שיחליף את המוצרים בשבילכם בחנות.

במקרה של החלפה תידרשו להישאר זמינים באותה כתובה עד 4 שעות.

עלות החלפה עם שליח – 50 ש”ח

תנאים והגבלות

  • אנחנו עושים את כל המאמצים לספק את השירות עוד באותו היום אך לא תמיד נצליח בשל זמינות מוצרים, שליחים חסימות כבישים ועוד מספר גורמים שאינם בשליטתנו. אנחנו מתחייבים בכל מצב לספק את השירות עד 2 ימי עסקים.
  • בקשות שיתקבלו 2 שעות ופחות לפני שעת סגירת החנות יסופקו ביום הבא (שעות פעילות החנות מופיעות בעמוד החנות).
  • אנחנו עובדים גם בשבת, אבל לא כל החנויות שעובדות איתנו, הזמנה מחוץ לשעות הפעילות של החנות תמומש ביום העסקים הבא בו החנות פתוחה.
  • מוצרים גדולים שלא נכנסים בארגז קטנוע אנחנו נשלח עם רכב מתאים. במידה ולא תימצא חניה בקרבת יעד המשלוח הנמען נדרש לרדת לקבל את המשלוח ברחוב בכדי למנוע שיבושי תנועה.
  • אתם נדרשים לספק לנו חלון זמנים בו תהיו זמינים באותה כתובת בהתאם לשירות המבוקש. במידה ולא תהיו זמינים בחלון הזמנים שנקבע תצטרכו לדאוג להחזרה או החלפה בעצמכם. עלות השירות לא תוחזר לכם.

תנאים אלו אינם מהווים תחליף לתנאי השימוש המלאי הזמינים ב-קישור זה

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון או בפורטל התמיכה